Tuna maki sushi role

TUNIAK
– vysoký obsah bielkovín,
– omega 3 a 6 mastných kyselín,
– vitamín A, B12, B6, niacín, tiamín a ryboflavín,
– minerály – forfor, draslík, horčík, selén
Ak však neobľubujute morské “príšerky”, vymeňte ich za mäso, strukoviny prípadne tofu.
Rustic Mornings (3)

Ingrediencie:
– 60g natural ryža,
– 2ks riasy,
– 100g tuniak (ja kupujem v skle z TESCO),
– 1ČL kokosový cukor,
– 2 ČL japonský ocot,
– bio sojová omáčka.
pozn.1 takéto sushi si môžete pripraviť aj do práce (viď obrázok – sushi pripravené v nádobe)
pozn.2 ak ste tehotná, je potrebné obmedziť príjem tuniaka, obsahuje najviac ortuti zo všetkých rýb

Príprava:
– ryžu uvaríme spolu s octom a cukrom tak, aby bola mäkká a jemne sa lepila,
– ryžu si rozdeľte na dve polovice a poukladajte na obe riasy,
– pridajte tuniaka a maki zabaľte,
– maki pokrájajte cca. na 5cm veľkosti.

Dobrú chuť a BE YOURSELF!

Zuzana Švihlíková

*Slovak version - Som Medzinárodná online podnikateľka, mentor, motivátor, bývalá INBA pretekárka, fitness trénerka, poradca vo výžive a obyčajná žena. *English version - I am International online business woman, mentor, motivator, ex INBA competiter, fitness trainer, consultant in nutrition and normal working woman.

Komentáre

    Pridať komentár

    * Nezabudnite na požadované pole