Potréningové jedlo

– Je vôbec dôležité?
– Čo si dávať?
– Čomu sa vyhýbať?

Každý má na potréningové jedlo iný názor, ja vám skúsim objasniť moje skúsenosti. Vyskúšajte na vlastnej koži a uvidíte, či vám to sadne alebo nie. Podstatné je skúšať veci na svojom telo a sledovať reakcie. Z môjho pohľadu je potréningové jedlo veľmi podstatné, hlavne prvé minúty ako docvičíte, aby ste doplnili všetky potrebné živiny a sval ich naplno využil. Jedno z mojich potréningových jedál (malo by byť ľahko stráviteľné):

2016-03-11_19.13.45 (1)

– mandľové mlieko
– kokosový cukor
– neochutený proteín
– lesné ovocie alebo banán
(rozmixujem a pijem hneď po tréningu)

V žiadnom prípade nie sú vhodné tuky, sú však povolené rýchle cukry. Samozrejme podstatné je aj množstvo.

Čo si dávate vy ako potréningové jedlo?

BE YOURSELF!

Napíšte mi, ako vám chutilo, poteším sa spätnej väzbe.

Napísala

Logo2se_JA

NEZABUDNITE DODRŽIAVAŤ AJ STRAVU – moje doporučenia nájde TU

Moje videá nájdeš na YouTube.

Napíšte mi ako sa do fitka obliekate vy a kde nakupujete, poteším sa spätnej väzbe :)

Be social LIKE, SHARE and COMMENT :)

Ak chcete od seba viac, môžete sa na mňa obrátiť v prípade spolupráce na diaľku – tréningový a stravovací plán.

Zuzana Švihlíková

*Slovak version - Som Medzinárodná online podnikateľka, mentor, motivátor, bývalá INBA pretekárka, fitness trénerka, poradca vo výžive a obyčajná žena. *English version - I am International online business woman, mentor, motivator, ex INBA competiter, fitness trainer, consultant in nutrition and normal working woman.

Komentáre

    Pridať komentár

    * Nezabudnite na požadované pole