Čo mám jesť, ak cestujem?

Be social LIKE, SHARE and COMMENT :)

Cestujete často, chcete dodržiavať zásady správneho stravovania a neviete ako? Zdanlivo jednoduché, no napríklad na takom letisku je občas náročné nájsť cenovo dostupnú reštauráciu s dobrým a kvalitným jedlom. Čo si tak pribaliť jedlo so sebou? Do lietadla je možnosť zobrať si jedlo so sebou a prejde to aj cez kontrolu. Ponúkam vám preto niekoľko mojich tipov, ako sa zbaliť nielen do lietadla, ale kamkoľvek pôjdete a nechcete jesť fast-food. Prežijete tak cestu bez toho, aby ste sa cítili previnilo, že ste niečo porušili. 

airport-802008_640

1. Kúpte si rýchlouzatváracie vrecká a pribaľte si so sebou lyžičku (jedlo tak nezaberie veľa miesta a dáte ho aj do kabelky). Vrecká sa dajú zatvárať jednoduchým umelým uzáverom, sú super na takéto cestovanie a môžete dať do nich všetko, čo potrebujete. No a ak jedlo skonzumujete, môžete ich bez výčitiek vyhodiť. Lyžička sa vám hodí kedykoľvek, ak vás napadne kúpiť si napríklad jogurt alebo tvaroh. Ak máte dostatok miesta, môžete využiť aj “krabičkovanie” :)

sačok

2. Nakrájajte si do sáčku zeleninu – uhorky a mrkva sú najjednoduchšie, nemajú aj po nakrájaní špecifický zápach a sú chutné, ak na vás príde hlad. Nakrájajte ich na tenké pásiky a môžete ich konzumovať kedykoľvek a kdekoľvek.

carrots-673184_640 cucumbers-849269_640

3. Pribaľte si do sáčku 30 mandlí alebo lieskových orechov, či vlašských orechov (môžete si urobiť ich mix) – orechy sú zdrojom zdravých tukov, vedia zahnať chuť na sladké a zachrániť vás, ak ste hladní.

seeds-700045_640

4. Kvalitná proteínová tyčinka je super náhrada za jedlo alebo sladkosť. Kúpte si kvalitnú s vysokým obsahom proteínov – min. 40%, s nižším obsahom sacharidov, minimom cukrov a tukov.

tycinka

5. Pripravte si doma vajíčkovú placku a celozrnný chlebík so šunkou z min. 90% mäsa alebo so syrom – vajíčko je skvelý zdroj bielkovín a tukov, telo ich dokáže najlepšie absorbovať práve z vajíčka (nechajte placku vychladnúť a dajte do sáčku – placka nie je tak aromatická ako vajícko na tvrdo). Celozrnný chlebík so šunkou alebo syrom si priravte napríklad s ľadovým šalátom, bez masla a majonézy. Verte, že oceníte takúto prípravu, ak dostanete hlad :)

egg-756968_640 ham-989414_640

Všetko je možné a dá sa zrealizovať, ak človek chce. Hľadajte vždy spôsob ako to zrealizovať, nie dôvod prečo sa na to vykašľať a vybrať si zdanlivo v tom momente jednoduchú cestu. Vždy keď idem niekam na cesty, beriem so sebou základné potraviny, príbor a umelé nádoby.

Chcete viac tipov a pripraviť tak kompletný plán jedla na cesty? Napíšte mi na svihlikova@yahoo.com a dohodneme si spoluprácu :)

Napísala Zuzana Švihlíková.

Logo21-300x133

NEZABUDNITE DODRŽIAVAŤ AJ STRAVU – moje doporučenia nájde TU

Moje videá nájdeš na YouTube.

Be social LIKE, SHARE and COMMENT :)

yes-593834_640

BE YOURSELF!

Zuzana Švihlíková

*Slovak version - Som Medzinárodná online podnikateľka, mentor, motivátor, bývalá INBA pretekárka, fitness trénerka, poradca vo výžive a obyčajná žena. *English version - I am International online business woman, mentor, motivator, ex INBA competiter, fitness trainer, consultant in nutrition and normal working woman.

Komentáre

    Pridať komentár

    * Nezabudnite na požadované pole