Ako prežiť Vianoce a ostať fit aj po nich

Be social LIKE, SHARE and COMMENT :)

 Copy of Copy of Copy of Copy of quickly lunch (2)

Vianoce sú super, mám ich veľmi rada. A čo vy? Rodina, pokoj, pohoda, veľa jedla, samé maškrty a jedinečná príležitosť ako pribrať, pravda? Veľa ľudí sa Vianoc obáva, lebo ich čakajú nástrahy a pokušenia v podobe jedla a sladkostí.

christmas-1060191_640

Sú to sviatky hojnosti a aj naši predkovia mali na stole všetko to, čo si po celý rok nemohli dovoliť. Čo tak otočiť to počas týchto sviatkov a zobrať to ako príležitosť pre nový životný štýl. Ani cez vianočné sviatky nemusí ručička na váhe stúpať! Ako na to?

diet-398613_640

10 rád ako to zrealizovať a užiť si sviatky s ostatnými naplno

1. Nehovorte si „Vianoce idú a ja zase priberiem, len vás to podporí v tom, čo vlastne nechcete. Zmeňte to na „Vianoce idú, čo zdravé navarím?“

12096017_10204404845154725_1901847257789774184_n

2. Nehľadajte si výhovorky a ospravedlnenia ani v tomto čase!

3. Dodržujte pravidelnosť a menšie porcie aj počas sviatkov (5-6 jedál každé 2-3 hodiny).
Nemeňte zdravé stravovacie návyky, ktoré ste si už nastavili len preto, že prichádza čas hojnosti. Pokračujte v tom, čo ste si nastavili, na čo ste si navykli a čo vás stálo veľa námahy. Nevracajte sa už späť!

salmon-621422_1280

4. Naučte svoju rodinu zdravému životnému štýlu, ani im by nemalo byť jedno, čo jedia. Nevarte a nepečte rôzne jedlá pre nich a pre seba! Navarte a upečte pre všetkých rovnako. Ukážte im,  aké chutné  môžu byť Vianoce aj na zdravý spôsob.

5. Fitness centrá sú otvorené aj v čase voľna. Ak vo vašom meste majú vo „fitku“ náhodou dovolenku, tak behať sa dá aj po schodoch a vonku, cvičiť je možné aj doma.

gym-998838_640

6. Navarte si fit vianočné menu:
– lososový steak na panvici bez oleja a obaľovania (losos má dostatok tuku na to, aby ste  nemuseli pridať žiadny olej, stačí dochutiť korením a restovať na panvici)
– zemiakový šalát so smotanou a jogurtom (majonéza nie je jediná, ktorá môže dodať šalátu skvelú chuť)
– kapustnica zahusťovaná zemiakom (múka nie je jediným zahusťovadlom, vymeňte ju za postrúhaný zemiak a ak aj v nej necháte uvariť klobásu pre chuť, tak si ju potom pri konzumácii kapustnice už nedávajte)

7. Napečte si aj nízko kalorické koláčiky
– existuje brezový cukor s nízkym glykemickým indexom GI vhodný aj pre diabetikov
– existuje múka z tekvicových jadierok alebo mandľová múčka, ktoré obsahujú viac proteínov ako sacharidov, prípadne zvoľte pohánkovú a špaldové
– iné nízko kalorické suroviny

Copy of Copy of Copy of Copy of Copy of Copy of Copy of Copy of Copy of Copy of Copy of Copy of quickly lunch (1)

8. Vyberte si vianočný deň ako „cheat day“, deň kedy si doprajete to, čo vám chutí (klasické koláčiky môžu byť na stole aj s tými nízko kalorickými) a čo milujete. Ostatné dni sa však kontrolujte a pokračujte v ovládaní sa.

9. Ak máte neprekonateľnú chuť na sladké aj mimo „cheat day“, tak si vyberajte zdravú alternatívu a doprajte si maškrtu skôr doobeda.

Copy of Copy of quickly lunch (2)

10. Užite si Vianoce bez stresu a naháňania, ten chudnutiu nepomáha!

12043192_10204312978098106_940187700252838374_n_350

Čo by vám chýbalo na vianočnom stole?

Napísala

Logo2se_JA

NEZABUDNITE DODRŽIAVAŤ AJ STRAVU – moje doporučenia nájde TU

Moje videá nájdeš na YouTube.

Be social LIKE, SHARE and COMMENT :)

Ak chcete od seba viac, môžete sa na mňa obrátiť v prípade osobného nutričného a tréningového plánu svihlikova@yahoo.com.

Zuzana Švihlíková

*Slovak version - Som Medzinárodná online podnikateľka, mentor, motivátor, bývalá INBA pretekárka, fitness trénerka, poradca vo výžive a obyčajná žena. *English version - I am International online business woman, mentor, motivator, ex INBA competiter, fitness trainer, consultant in nutrition and normal working woman.

Komentáre

    Pridať komentár

    * Nezabudnite na požadované pole